Podnikání na internetu není hračka, zvláště proto, že lidé více a častějí používají ke hledání informací vyhledávače. U nás jsou nejznámější Seznam a Google. Aby se webové stránky umístili na dobré pozici v těchto vyhledávačích je třeba hodně práce. Dnes je internet přehlcen množstvím obsahu, a to obsahu různého druhu a formátu. Od textů, přes fotografie až po videa.
Na jedné straně stojí tvůrci obsahu a majitelé blogů, magazínů nebo také lidé vlivní na sociálních sítích, a na straně druhé firmy. Tyto strany se vzájemně potřebují, protože tvůrci obsahu jsou živeni především z placené reklamy od těchto firem, a firmy potřebují tvůrce obsahu aby jim pomohli oslovit zákazníky.
Pro obě strany však mnohdy není vůbec jednoduché se najít, dohodnout a začít tak oboustranně prospěšnou spolupráci. Proto také byl nedávno spuštěný nový reklamní systém Linketica. Tento reklamní systém umožňuje prodávat příspěvky na blozích a magazínech, ale také nakoupit příspěvky a jejich sdílení na Twitteru, Facebooku, Instragramu nebo YouTube.
Pro obsahové weby je to příležitost jak získat nové inzerenty, kteří nakoupí napsání a publikaci na jejich webu. Mohou si sami zvolit cenu, rozhodnout se reagovat jen na některé poptávky a poté začít na obsahu pracovat.
Pro firemní klientelu je zde jednoduché zadat poptávku a pak pouze vybrat z nabízejících se dodavatelů, ty nejvhodnější.
Výhody takového obsahu je, že se tím zlepšuje pozice ve vyhledávání, informují se tím zákazníci o nabízených službách firmy nebo prodejních akcích. Mnohokrát a dnes mnohem cennějších je však obsah, který na první pohled jako reklamní nepůsobí. Cíle takových článků je spíše vzbudit zájem, posílit značku a navazovat vztahy s veřejností.
Linketica tedy je účinným nástrojem pro střetnutí nabídky s poptávkou.